torsdag 4. september 2008

Erik og Kriss

Klokken har akkurat passert syv, og jeg har allerede vært våken en stund. I dag er det en sånn dag man ikke vet hva man skal ha på seg, så det ender rett og slett med at jeg tar på meg det samme som i går. I dag skal jeg bare tilbringe fem timer på skolen, for så å jobbe fem timer på b-young. Bah. Men nå er det i alle fall tre timer med norsk først, og det er bra. Vi skal jobbe med særemne, så da blir det nok av tid til å surre rundt. Hehe. Akkurat nå hører jeg på sangen "Det ekke meg det er deg", og jeg er bare så dritt lei. Det hjelper heller ikke så mye at jeg ikke er noe fan av Erik og Kriss. Det eneste de lager er døgnfluer, og de har sjelden noe interessant innhold. Jeg blir i alle fall gal av å høre sangene deres på radio hele tiden. Mens Karpe Diem derimot - mye bedre. Den nyeste singelen deres "Stjerne", synes jeg er veldig bra. Det er tydelig at de har vært mye lenger i bransjen enn det Erik og Kriss har vært, for de vet hele tiden å forbedre seg. Nå skal jeg slenge på meg litt sminke og ordne håret, så drar jeg videre til skolen. Hej så lenge!

Ingen kommentarer: