mandag 1. september 2008

Mandag


Skoledagen er heldigvis over og jeg er synsk. Det ble i alle fall veldig mye lekser, slik som jeg hadde regnet med + at 3000-meterstesten ble helt grusom. Nå sitter jeg da altså her med to helt sinnsykt verkende legger, noe jeg synes er ganske plagsomt. Jeg hadde egentlig planer om å trene i kveld, men det kan bare glemme, ettersom det er vondt bare det å gå.

Så i dag skal jeg gjøre unna masse lekser, slik at jeg ligger litt på forskudd i forhold til timene. Det er alltid lurt! Jeg bør egentlig begynne å bli litt mer effektiv også, slik at jeg rekker å å bli ferdig til den supre mandagstvkvelden. Ingen ting er som mandager. Det er kanskje en drittdag, med tanke på at helgen er over og man må på skole og jobb igjen, men det er ingen dag hvor det er så mye å se på på tv.

19:30 En, to tre oppussing - FEM

21:30 Pussycatdolls presents Girlicious - Tv 3

23:20 Sex og singelliv - Tv 3

Ingen kommentarer: