tirsdag 2. september 2008

Karl Johan sa du?


Det har vært en helt vanlig tirsdag med alle de vanlige tirsdagstingene. Så nå er jeg hjemme og klar for enda mere lekser enn ejg gjorde i går. Heldigvis fikk jeg gjort unna en del av fysikken på skolen, men man blir aldri hundre prosent ferdig uannsett hvor mye man gjør. Jeg og Karina skal også starte på et foredrag vi skal holde til neste uke om Karl Johan, ikke at det sier meg så mye, for jeg aner ikke hvem det er!

Jeg merker nå at jeg har spist altfor mye mat på en gang. Bah, verste jeg vet. Jeg klarer ikke å begrense meg når det gjelder gode ting, slik som kaker og sånn. Blir bare helt hektet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eiiii. Gleder meg til å høre om Karl Johan :)
This better be good.

Anonym sa...

vet du hva, det bør du, for det kommer til å bli knakende bra!