torsdag 4. september 2008

Historie


Nå er det aller siste time for i dag, som er skikkelig deilig. Akkurat nå har vi fått i oppgave om å finne ut om begivenhetene i 1814 - noe som i og for seg er ganske så greit. Det er nå øs pøs regnvær ute og jeg har på meg skinnjakke. Bah. Jeg vedder på at den kommer til å bli ødelagt når jeg skal kjøre scooteren inn til byen etterpå. Jeg tenkte jo ikke på at med meg regnjakke når solen skinte på morgenen! Men men. Jeg merker nå at jeg gleder meg bra til helgen. I alle fall fredagen. Det skal bli deilig å kunne slenge seg ned på soafen med god samvittighet og ikke ha noen lekser man skal tenke på! Eller kanskje det bare er jeg som får dårlig samvittighet hvis jeg ikke har gjort leksene mine? Kanskje jeg bare er litt rar. Hehe!

1 kommentar:

Karoline sa...

Nå er det lenge siden du har blogget søta<3