mandag 1. september 2008

Synsk?!

Nå er det ikke lenge igjen før jeg skal ut og løpe. Gud, som jeg gruer meg! Jeg orker virkelig ikke å løpe meg en gang jeg våkner, pluss at jeg ikke liker det i det hele tatt heller. Og hvis jeg nevner at jeg har senerebetennelse i begge leggene, får man bare høre: "Jada, bare løp du..". Ah.
I alle fall, i dag er jeg ikke hjemme før nærmere 15:00 tenker jeg, så det blir en relativt lang dag på skolen. I dag regner jeg med at det blir en del lekser også, har det i hvertfall på følelsen, så det kan jo hende. Det er ikke så altfor lenge siden jeg fikk for meg at jeg var synsk, noe som skjedde etter at jeg hadde sett altfor mye på Åndenes Makt, men så forstod jeg at det ikke funka så bra allikevel. Hehe. Så jeg har en liten tro på at jeg fortsatt er synsk og at det kommer til å bli mye lekser på meg i dag.

Ingen kommentarer: