mandag 1. september 2008

Min blomstrete boxer


Et bilde fra den tiden jeg var brun som svarteste natten!

I dag har jeg virkelig hatt dagens mest komiske "opplevelse". Jeg var nettopp og tok litt solarium og solte meg da i min blomstrete boxer. Da jeg var ferdig så jeg meg i speilet, for å sjekke om jeg hadde fått noe skille, og det kan man trygt si! Jeg har rett og slett blomstermønster over hele rompa mi! Haha. Jeg tror at neste gang bør jeg heller satse på en g-string. Men jeg må le litt. Man skulle vel ikke tro at man får farge såpass fort..? Jeg ble i hvertfall litt brunere i ansiktet, og hvis jeg tar solarium et par ganger til denne uken, så tror jeg det blir bra! Jeg orker ikke å være så blek.

Jeg har egentlig ikke kommet så veldig langt med leksene heller, noe som er litt plagsomt. Men skjerpings nå, slik at jeg i alle fall får sett finalen av Girlicious. Viktig viktig!

Ingen kommentarer: