onsdag 3. september 2008

Flyktning


Slik ser jeg ut i dag:
Bukse: Nudie
Singlet: Peak
Cardigan: Bik Bok

Nå har jeg prøvd å ordne en ny blogg på blogg.no i evigheter, men det blir jo ikke noe fint. Bah. Det er virkelig ikke lett å få til en fin header, for jeg finner ingen bilder som passer. Jeg trenger hjelp! Jeg får nok ikke gjort så mye mer på den i dag, ettesom jeg jeg har en stil jeg skal skrive. Rett og slett en artikkel om det moderne gjennombruddet, noe jeg ikke kan et fnugg om, så det passer seg jo ypperlig. På skolen i dag så vi en utrolig bra film som handlet om noen barn i en flyktningsleir i Betlehem. Uff, den var utrolig trist og gripende, men så har det seg slik at jeg ikke klarer å sette meg helt inn i hvordan det er så være flyktning slik som mange av de andre i klassen. I tillegg hjalp det ikke spesielt at jeg klarte å sovne, noe jeg altid gjør nåe jeg ser film, men allikevel veldig bra. Men til helgen har jeg, Karina, Charlotte, Eugen og Michael meldt oss på et opplegg som heter "På flukt"i regi av Røde Kors, som skal gi deg insikt i å være flyktning. Jeg tror det kan bli veldig interessant, for all del, men det her er ikke helt min greie. Vi blir delt inn i familier og får somaliske navn og mer vet jeg ikke. Hva har jeg egentlig blitt med på? Hjelp! I begynnelsen syntes jeg det virket bra, men nå har jeg ikke så veldig lyst lenger allikevel.

Men men, jeg får vel begynne på artikkelen min, slik at jeg blir ferdig en gang!

Ingen kommentarer: