torsdag 29. mai 2008

Back to School

Er tilbake igjen på skolen nå, og merker at nå er det virkelig et ork. Med tanke på at jeg allerede har kommer opp i skriftlig eksamen, er jeg sikret å ikke komme opp i muntlig, så er i grunn lite å gjøre på skolen nå. Og siden vi er ferdig med omtrent alle kapitler i alle fag, går man ikke gjennom noe nytt og derfor er det kun repetisjon. Og når jeg ikke skal ha mange av fagene til neste år, synes jeg heller ikke at jeg trenger å repetere noe. Uff, stress! Jaja, that's life. Har informasjonsteknologi nå og mens mange øver, sitter jeg og hører på Leona Lewis og blogger litt. Har blitt så hektet på den CDen nå. Virkelig god kvalitetsmusikk, hvertfall for mine ører. Faktisk en av de bedrene platene jeg har kjøpt i år. Lurer også på om jeg skal kjøpe meg den nye CDen til Duffy også, men er litt usikker på sjangeren, men det er jo ikke verre enn å bare prøve. Hiten Mercy er hvertfall veldig fengende!
Har kun to mattetimer etter det her, så bærer det rett hjem. Føler jeg må ta en liten lur når jeg kommer hjem, for jeg er trøtt som en dupp. Har også litt styrketreningen jeg skal få unnagjort også, men det tar jeg litt senere i kveld.
Dagens outfit kommer litt senere i dag, fordi det ikke funker å sette inn minnkortet til kameraet mitt å skolens datamaskiner.

Får vel prøve å gjøre noe fornuftig. Kleeeeem:) Fant disse vanvittig nydelige muffinsene på siden www.flickr.com , kjempemange fine bilder der. En side verdt å besøke:)



Ingen kommentarer: