lørdag 31. mai 2008

God morgen

Nå har jeg våknet og er litt sliten etter kvelden i går. Var på et veldig hyggelig vors hos Adriane frem til rundt halv tolv og tok deretter en taxi ned til byen. Jeg dro hjem igjen allerede klokken halv ett, siden jeg kjedet meg litt. Kanskje en liten festbrems der, ja, men liker egentlig best å feste på lørdager, for da får man ladet opp på fredag. Men men, alt i alt en hyggelig kveld.
Rakk ikke skrive noen innlegg i går, for hele ettermiddagen ble bare stress og mas.
Nå skal jeg straks spise litt frokost og så rydde litt og etter det, komme meg en tur på spenst. Har ikke trent noe særlig denne uka, så kan jo benytte anledningen i dag til å komme seg i form til bikinisesongen. Uff, den er så skremmende nær, og det liker jeg ikke. Tok faktisk bikinien på for første gang i går, men kan ikke si at jeg likte det så godt. Foretrekker helle å beholde klærne på, men da blir man ikke bruk da.
Have a nice day!

Meg og Jonas like før vi skulle dra

Jeg tok ansvaret for grillingen, haha!

Jeg og Karina lånte sokker av Adriane, siden jeg ikke fikk gå med mine høye hæler inne. Lekkert!

Eugen

En feststemt Ena

Ingen kommentarer: