torsdag 22. mai 2008

Indiana Jones

Nå er jeg hjemme igjen etter en natt hos Charlotte og en tur til Sverige. Hos Charlotte spiste vi på Taco og så litt på TV, før vi la oss tidlig. Vi var ganske slitne etter en dag på skolen og litt trening, så det var deilig med en slapp kveld.
I dag tidlig stod vi opp ganske tidlig og tok bilen til Sverige. Vi kjøpte ikke noe særlig, men allikevel veldig koselig for turens skyld. Deretter hentet vi Karina i Fredrikstad som fikk lappen i dag. Grattis! Etter det dro vi på skolen og sjekket eksamenslistene, og med min flaks kom jeg da opp i tysk skriftlig. Men det er i grunn greit, slipper å øve så altfor mye. Siden jeg ikke skal opp før 2. juni har jeg hvertfall en hel slækk uke i vente.
Nå har jeg planer om å rydde litt før jeg skal være sammen med Ole og etter det skal vi på kino med Adriane og Jonas.
Puss!

Charlotte og meg
Adriane
Charlotte

Æsj, masse ekkelt godteri. skjønner ikke hvordan mennesker får lyst til å handle i en butikk fullstappet av sukker!;P

Ingen kommentarer: