lørdag 24. mai 2008

Regn

Uff, regn i dag, og jeg som hadde planer om å starte å samle inn til objektsamlingen min, men dette må vente. Tenker jeg kanskje skal trene litt på Spenst og bare slappe av hele dagen. Deilig! Er så deilig å ha en dag i uken man bare slapper helt av og gjør akkurat det man vil og når man vil.
Det er på slike dager som i dag at jeg får lyst til å reise bort, men nå er det heldigvis ikke lenge igjen til jeg skal reise. I januar bestilte Charlotte, Karina og jeg en tur til Kreta, og nå er det hele betalt og klart. Vi reiser 26. juni, kun få dager etter skolelutt og det blir digg. Føler at det blir en velfortjent ferie etter et hardt og slitsomt skoleår med altfor mye lekser og prøver. Etter dette skal jeg en tur til Marbella. Resten av sommerferien skal jeg for det meste jobbe, så derfor har jeg satt av to uker hvor jeg skal reise bort litt.

Men nå er jeg litt trøtt, så skal slappe av litt på sofaen med en film.
Hejdå!

Ingen kommentarer: