lørdag 17. mai 2008

Snø, regn og nasjonaldag

17. mai, norges nasjonaldag. Dagen alle gleder seg til is og pølser, men i dag våknet jeg til sludd. Og jeg som hadde gledet meg sånn til å pynte meg med budnad og alt som hører med, men neida, i dag skal jeg holde meg inne helt til jeg skal ut og spise med noen venner på Dus og Sus, og senere skal vi ta turen til Adriane, hvor vi har gjort klar gele i coctailglass som vi skal kose oss med i kveld. Det blir bra! Satser på å ta en del bilder som jeg legger ut så fort som mulig.
Gårsdagen brukte jeg til å være noen timer sammen med Ole og deretter ta turen sammen med Karina til Adriane. Der ble det mye jenteprat og pizza spising, og deretter en tur på kiwi for å kjøpe inn litt snacks til nasjonaldagen.
Jaja, får håpe du får en bra dag til tross for dårlig vær, for jeg ikke tenkt til å la meg deppe av den grunn!
Vi hørs!

Ingen kommentarer: