torsdag 29. mai 2008

Søknad innvilget

Woho! Søknaden min til AdSense er nå godkjent, og jeg er superglad!
Hadde egentlig planer om å trene litt i dag, men lurer på om jeg kanskje skal stå over, for jeg har så sinnsykt vondt i nakken. Skjønner ikke hvordan dette har skjedd, for våknet bare opp i morges og kjente at jeg hadde vondt. Ah, plagsomt. Har allerede ligget i en nesten en time og sovet på sofaen, men er allikevel like slapp. Kan bare ikke bli syk nå, for jeg har eksamen på mandag, og den er super duper viktig!
Må en liten tur til byen for å kjøpe litt sokker også, for nå orker jeg ikke svarte, høye sokker mer. Små hvite hører sommeren til, synes jeg. Kanskje jeg skal gå ut litt i det pene været også, for jeg trenger å få litt farge på kroppen, siden jeg skal ha på meg en hvit kjole i morgen. Skal på fest på Tiger Tiger i morgen, noe jeg tror blir veldig bra, men da må beina mine bli litt brunere først. Ingen ting som passer dårligere enn en blek hud og lys kjole, men prøver litt med mine selvbruningsservietter, så skal det nok hjelpe litt i hvertfall.
Venter på at mammaen min skal komme hjem fra jobb nå, for er litt lei av å være helt alene i huset. Trenger en som maser litt rundt i huset og ber meg om å rydde opp alt rotet mitt. hehe. Selvom jeg alltid blir irritert, så må jeg så at jeg av en eller annen grunn liker det litt allikevel. Rart!
Men men, får vel rydde litt da, Hejdå!

Ingen kommentarer: