søndag 25. mai 2008

Ut på tur aldri sur!

Hjemme igjen nå etter å ha sovet hos Ole og vært ute på tur. I går tok jeg og Ole turen til en liten fest, hvor vi igjen dro tidlig hjem for å se filmen "Naboer". Den filmen er bare så sinnsykt ekkel, så var like greit at jeg sovnet midt i. Våknet halv elleve i dag og ble hentet av Karina kl halv tre også bar turen videre til Viker på Hvaler, hvor hun og Peter skulle fotografere mens jeg skulle plukke planter til objektsamlingen min. Overraskende nok var det ganske gøy, selvom det er ganske mye jobb å finne ut hva de ulike artene heter. Heldigvis får jeg god bruk for min nye flora! Jeg var også tvunget til å ta på gummistøvlene mine, sidne jeg er så redd for ormer. Kan virkelig ikke forstå meg på disse krypene! Uannsett så fant jeg ut av støvlene mine er altfor store og litt utgått på dato, så vurderer å gå til innkjøp av et nytt par.
Resten av kvelden skal jeg bruke til å klassifisere de resterende artene og lese litt i boken "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson.
Ha en fortsatt fin søndag! Blomstene mine og de stygge støvlene
Karina og Peter
Klassifiseringen jeg bedriver








Ingen kommentarer: