tirsdag 27. mai 2008

Objektsamling

Nå er jeg endelig hjemme igjen etter en svært kort, men fin skoledag. Har bare litt rydding å gjøre, så skal jeg sette meg ut på hverandaen med en bok.
I går fikk jeg med meg Christian Fredrik ut på en liten tur i skogen, slik at jeg kunne finne flere planter til objektsamlingen min. I grunn en koselig tur, med en liten forandring fra hva vi pleier å gjøre. Vanligvis går vi turer sammen, siden vi ser hverandre så sjelden, men da altså ikke i skogen. Fikk også prøvd ut mine nye gummistøvler som jeg kjøpte meg i går. De er fra Viking og kostet 599. Jeg hadde egentlig planer om å kjøpe de fra Hunter, men jeg syntes det ble litt vel mye å gi 1500 kr for et par gummistøvler som jeg egentlig ikke bruker så altfor mye. Fant ut at dette var en ganske god investering med tanke på at jeg er vanvittig redd for ormer og slanger, så går derfor aldri ut i skogen uten et par gummistøvler på!
Har egentlig planer om å få gjort noe med denne skrekken, for det er sinnsykt plagsomt. Bare jeg ser en liten orm på tv eller en mark på veien, blir jeg kvalm og uvel. Jaja, det skal ikke være lett!
Uansett var det en veldig koselig tur, og det var en sliten Sandra som kom hjem og slang seg på sofaen!
Usj, fant også nettopp ut av mitt kamera holder på å falle fra hverandre. Det har av en eller annen grunn delt seg på siden og når jeg skrur det på, lager det en knirkelyd når linsen går ut. Men er vel kanskje på tide med et nytt et snart, for jeg har jo faktisk hatt det i over fire år nå!
Senere i kveld skal jeg dra til Ole, hvor jeg skal sove over i natt. Men got to go! Hejdå.


Ingen kommentarer: