onsdag 9. juli 2008

bad mood

Hei!
Jeg fikk ikke skrevet noen innlegg i går ettersom jeg jobbet hele dagen og etter det dro Karina, Eugen og jeg til Skjærhalden for å møte Charlotte og noen venner av henne. Jeg hadde en utrolig dårlig dag i går, så jeg gikk heller rett og la meg i går i stedet for å blogge. Ingen ting er så plagsomt å lese noe som noen med dårlig humør har skrevet. Men nå er humøret på topp igjen, og jeg skal en tur til Sverige med Karina og Adriane, kos! Senere skal Karina Eugen og jeg inn til Oslo for å besøke Michael, så satser på å ta litt bilder da.
I dag er et en litt dum dag igjen, for jeg finner ikke ut hva jeg skal ha med meg. Enten tar jeg på meg en underdel som ikke har noe som passer til eller omvendt. Jeg blir gal! Tror jeg må kjøpe me en ny t-skjorte eller noe i dag, føler at jeg trenger det! hehe. Nå er hvertfall mitt vanlige shoppinghumør tilbake igjen, og det er et godt tegn på at humøret begynner å bli bra.

Ingen kommentarer: