lørdag 5. juli 2008

Working out

Jeg er nå våken og klar for en ny dag. Jeg har nettopp spist frokost og er i gang med min litt sunnere livsstil. Jeg vet jeg sier det ofte, men nå føler jeg at det er litt mer seriøst. Hehe. Jeg skal i hvertfall prøve. Man får en mye bedre selvfølelse når man spiser sunn mat og i tillegg ser man som regel mye bedre ut også. Huden din virker friskere og man blir mye mer opplagt. Nå har jeg planer om å dra av gårde på spenst, hvor jeg ikke har vært på nærmere to uker(!), så jeg har derfor litt dårlig samvittighet.
Forleden dag så jeg på programmet Idol Gives Back, som egentlig var ganske morsomt. dette var et program hvor kjendiser opptrådte og hadde vært ute og reist for å oppleve fattigdom osv. Det som imponerte med mest var live-opptredenen til Miley Cyrus, hun synger faktisk ganske bra! Videoen nedenfor er hvertfall verdt å se.
Men nå skal jeg stikke. Vi blogges!

Ingen kommentarer: