torsdag 24. juli 2008

My Chemical Romance




Nå er jeg våken igjen og klar for en ny dag. Jeg har sovet skikkelig dårlig i natt, siden jeg har hatt voksesmerter i begge beina. Jeg trodde man var ferdig med sånnt i en alder av 18 år jeg..? Det er knallfint vær i dag også, mens jeg skal jobbe INNE i over syv timer i dag. Men jeg skal jo egentlig ikke klage, for jeg har hatt omtrent to uker med masse sol i utlandet.

Nå har Russland lagt frem lovforslag til å forby EMO-kulturen og da spesielt My Chamical Romance. Hva er dette for noe? Skandale synes nå i hvertfall jeg. Årsaken skal være at en jente som var besatt av bandet skal ha diskutert det "glamorøse" med henging på nettside og hang seg etter det. Myndighetene i landet påstår at dette er bandets skyld. Hvordan kan noen påstå dette? Det er nok heller jenta man skal ta en kikk på, for hvor mye kan et band påvirke en jente til å ta sitt eget liv. Dette blir bare altfor dumt.

Ingen kommentarer: