tirsdag 29. juli 2008

Hyttetur

Nå har jeg vørt på hytta til Adriane, og jeg overnattet ikke allikevel, ettersom vi begge fant ut atvi skulle trene tidlig på morgenen. Pluss at jeg har en del å ordne med litt rydding osv. Jeg skjønner ikke hvor alt dette rotet kommer fra, for det er i hvertfall ikke meg. Haha. Hvertfall med tanke på at jeg har huset for meg selv og aldri er hjemme selv. Weird. I går kjøpte jeg inn et nytt lager med plaster, som vanlig. Så nå er det Batman det går i. Skjønner ikke hva det er med meg og plaster, men av en eller annen grunn liker jeg det. Hehe.
Se på mine stygge på små tær! Ser nesten ut som krokodilleføtter der med all den møkka på! For å si det sånn, så det er ikke uten grunn at jeg ikke liker å gå barbeint, men må man, så må man. Jeg har operert tærne mine fire ganger, og får håpe det ikke blir fler, for det er et helvete, så det er sikkert derfor jeg ikke liker dem så godt!


Ingen kommentarer: