mandag 7. juli 2008

Fotobok

I dag er det atter en litt kjedelig dag i mitt liv, men da passer det bra å gjøre alle de tingene man ellers ikke har tid til! Jeg skal en tur på Spenst og trene litt og gjøre ferdig fotoboken min som jeg ikke har ordnet på på 100 år! Jeg har funnet ut at dette er ganske kjekt, ettersom jeg aldri gidder å fremkalle bildene mine og sette dem inn i album. Her bare velger man hvilke bilder man skal ha med og hvordan de skal stå og den teksten man vil ha, også får man hjem et helt ferdig album. Kjekt eller hva? Det koster kanskje litt, men man sparer seg for masse tid hvis man ikke liker å holde på med sånnt. Jeg personlig synes det er hyggeligere å se på bilder i en bok i forhold til å bare ha dem på datamaskinen, så sjekk ut Eurofotos fotobøker.

Ellers i dag må jeg prøve å finne på et eller annet, for jeg merker at jeg er altfor mye hjemme om dagen. Jeg kommer til å komme med ulike tips og triks i løpet av uken, så hold deg oppdatert!

Vi blogges.

Ingen kommentarer: