fredag 4. juli 2008

Hjemme i Norge

Nå er jeg faktisk hjemme igjen etter turen til Kreta. Jeg kom ikke hjem før klokken halv syv på morgenen i dag og etter det bar det rett på jobb klokken tolv, så jeg har ikke rukket å komme meg inn på datamaskinen før nå. Så først av alt; litt om turen vår.
Etter noen dager i Platanias møtte vi noen skikkelig wierdos. Herregud, så rare! De fortalte om traktorene sine og at de var veldig opptatt av country-musikk. Så det tok ikke lang tid før jeg måtte si at det var nok og at ikke orket mer. Hehe. Ellers gikk det bedre og bedre, og vi ble heldigvis kjent med litt mer normale mennesker senere.

Når vi skulle reise i går, måtte Charlotte felle noen tårer, ettersom hun hadde fått en veldig god venn der nede, og jeg og Karina kunne derfor ikke unngå å disse litt.

Alt i alt har vi hatt en super duper ferie med mange hyggelige opplevelser. Flyturen hjem var et litr helvete med unger som skrek nesten hele tiden, noe som jeg holdt på å blo gal av. Jeg som ikke er så glad i barn fra før av, ble ekstra irritert, hvertfall når det virker som om barna gråter på pur f!

Nå har jeg rydding å gjøre før jeg skal spise middag med foreldrene mine og ha en ganske så rolig kveld. Vi høres senere i kveld, Hejhej!

Ved bassenget


Karina Meg med alt mitt Arsenal-utstyr som jeg fikk et lite innfall med å kjøpe. Haha.
Flere bilder kommer etterhvert som jeg får litt av Karina.

Ingen kommentarer: