tirsdag 22. juli 2008

Jeg har kul i panna

Jeg er hjemme fra Marbella og har et stort stort stikk midt i panna. Sprekt eller hva? Når jeg våknet i morges kjente jeg bare en stor kul midt i panna, og skjønte fort at det var et stikk. Flaks i grunn. Så i dag har jeg brutk hele dagen til å reise og har sittet omtrent fire timer på fly med noen skikkelige drittunger bak meg. Personlig er jeg ikke så veldig glad i barn, men allikevel pleier det som regel å gå greit. Men i dag gikk det faktisk IKKE greit, jeg orker virkelig ikke barn som sitter og slenger bordet opp og ned flere timer i strekk mens de samtidig synger og spiller kort veldig høylytt. Heldigvis er jeg derfor hjemme i mitt rolige hjem uten masete barn. det har vært en utrolig koselig tur og et sted definitivt verdt å reise til.

Mye fint å kjøpe er det i hvertfall, selv kjøpte jeg meg et par Balenciaga sko og en Guess veske + Crocs ballerinasko (av alle ting, hehe) og et par røde ballerinasko.

Jeg har fått et kjemperart utslett i ansiktet også. Plagsomt. Hadde masse på kroppen, men det har gått bort. Jeg skjønner ikke hva det er, og det er skikkelig irriterende for huden min er helt rar!

Jeg kjøpte enda en av min favorittparfyme. Kan ikke få nok av den!

De røde skoene jeg fant på salg, et rent lite kupp!

Crocsene. Tenkte egentlig bare å ha dem for å bruke dem på jobb, men var jo i grunn ikke så verst. Gode å ha på seg var de også.

Fallt helt pladask for disse. Kanskje ikke de aller beste å ha på seg, men hva gjør vel det når de er fine? hehe

Ingen kommentarer: