torsdag 10. juli 2008

Glommafestivalen

Først nå er jeg hjemme igjen etter å ha vært en tur i Oslo i går og på jobb i dag. Jeg måtte stå oppganske så tidlig, siden jeg først måtte rekke bussen slik at jeg rakk fergen fra Nesodden for å komme meg inn til sentrum. Og siden jeg aldri tar buss til Oslo, måtte jeg derfor løpe fra Aker Bryggen til Bussterminalen. Stress! Men men, i går hadde vi i hvertfall en veldig hyggelig kveld på Nesodden med Karina, Michael og Eugen, hvor vi lagde mat og slappet av resten av kvelden.
I dag har jeg kun jobbet hele dagen, så man kan trygt si at føttene mine verker ganske bra nå. Det er vel kanskje ikke noe sjakktrekk å gå i converse en hel dag i strekk. Hehe.
Men nå skal jeg spise litt middag med foreldrene mine, før jeg skal skifte litt og dra på Glommafestivalen med Adriane. Synes alltid det er så koselig når det er mye folk i byen, for da skjer det litt!
Her kommer også litt bilder fra de seneste dagene, som jeg rett og slett ikke har hatt tid til å legge ut. Kos deg:)
Jonas og jeg lager smoothie!
I båten til Charlotte

Karina og meg på Skjærhalden. Usj, for et bilde!

Adrianes lukeparkering. Bra!

Eugen

Det tok brått fyr i grillen, siden vi glemte litt kjøtt der. Haha.

Ingen kommentarer: