søndag 6. juli 2008

En dag med altfor lite innhold

I dag har det rett og slett vært en kjedelig dag! Jeg har bare ligget på sofaen og sett på Grey's Anatomy og sovet fra klokken tolv til fem, så nå vil jeg gjøre noe, selvom jeg er helt slækk. Tror ikke at det er bra å ligge så lenge som jeg har gjort i dag altså! Og nå prøver jeg å få tak i Ole som er i Tyrkia og han har vært borte i snart to uker. Lenge synes nå jeg i hvertfall, så jeg må si jeg savner han ganske bra nå. Hehe, men jeg leste nettopp at dette er ganske sundt, så jeg får bare se posotivt på det og se frem til at han kommer hjem, for det gjør jeg jo.

Senere i kveld skal jeg på kino med Karina, Jonas og Eugen, så jeg får endelig kommet meg litt ut at huset, for nå føler jeg at jeg holder på å fly på veggene her.
Meg og den fine kjæresten min

Ingen kommentarer: