søndag 6. juli 2008

Ny header

Jeg er faktisk våken igjen og har nå laget en ny header. Jeg syntes den andre var litt trist og grå nå som det er sommer, så da er det fint med litt forandring! Når jeg våknet i dag høljet regnet ned og man skulle nesten tro at det var noen som dusjen inne på rommet mitt; så mye bråkte det! Og når jeg reiste meg opp forstod jeg at jeg nesten ikke klarte å gå. Siden jeg ikke har løpt på flere uker har jeg blitt helt villt støl, så jeg trasker rundt hjemme i huset som en gammel ku. Haha! Her kommer også litt bilder fra Kreta, enjoy!
Haha, en veldig syk katt på verandaen vår.
Karina og Meg
Charlotte og meg etter at vi hadde tatt på en hund. Haha, full angst etter å kanskje ha fått rabis!
Charlotte og meg ute i vannet.
Ute og spiser litt
Søte Karina

Ingen kommentarer: