fredag 11. juli 2008

Sexy Naughty Bitchy Me

I dag har jeg jobbet hele dagem og det har bare vært helt villt mye å gjøre. Folk er bare helt crazy når det er salg. At de orker sier jeg. Hehe.
Jeg leste akkurat en artikkeln hvor Lene Alexandra Øyen promoterer sin nye video, og jeg må ærlig talt si at den fenger ganske bra. Av en eller grunn har jeg fått mer og mer sansen for henne. Før syntes jeg bare hun var blond, dum og irriterende, men hun er jo faktisk ikke så verst. Så jeg likte hvertfall den nye sangen "Sexy, naughty, bitchy me" veldig godt, så du bør også se videoen eller høre sangen! Jeg likte også sangen "Hot boy Hot girl" ganske godt, den er hvertfall bra til trening.
Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, men satser på å ta en tur til byen etterhvert, for jeg orker ikke sitte hjemme på en fredagskveld. Imorgen har jeg også jobbefri, så da slipper jeg å legge meg tidlig. Wii! Så da blir det nok en skikkelig runde med styrketrening.


Ingen kommentarer: