mandag 14. juli 2008

Body Butter



Nå er jeg virkelig klar for å komme meg av gårde. Nå er det bare litt småtteri igjen, så er alt klart. Og av en eller annen grunn har jeg klart å pakke med fornuft for en gangs skyld! hehe. Nå skal neglene lakkes og den siste finish settes på plass før jeg kan legge meg. Det er også masse bra som går på TV i kveld også, så da er det bare å velge og vrake. Jeg selv skal nok se på Top Model og Pussycat Dolls. Girlicious på tv3.

Men nå lurer jeg litt på om jeg skal lakke neglene mine røde eller rosa. Tricky. Den rosa passer til det meste av klærne mine, men ikke bikinien, så muligens lurest med den røde. Jeg var egentlig litt irritert på den rosa jeg har, siden den hadde blitt så tjukk i det siste. Jeg har egentlig hørt veldig mye bra om Make Up Store negllakkene, men min ble brått helt rar. Men etter et lite tips fra mamma, tok jeg litt negllakkfjerner oppi, så ble den helt super igjen. Og jeg som hadde tenkt til å kaste den!

I dag kjøpte jeg også en ny skrub som er i samme serie som det bodybutteret jeg bruker. Det lukter så utrolig godt, så man nesten ikke trenger å bruke parfyme! Men jeg går aldri uten parfyme uannsett, føler at det blir litt naken nå som jeg har vendt meg til det. Men butteret er hvertfall verdt å prøve hvis man har tørr hud. Skrubben skal jeg teste senere! En gang prøvde jeg et butter med nøtter i, men det er ikke å anbefale dersom du har nøtteallergi slik som jeg. Huff, det klødde helt villt på beina mine, og jeg skjønte ikke hvorfor. Men det er jo ikke så rart så lenge det var valnøtter i den. Det finnes mange andre gode lukter fra Body Shop også, men jeg synes denover lukter mest naturlig og nøytralt.

Ingen kommentarer: