fredag 18. juli 2008

I am so tired


Nå er jeg i huset til Victoria og vi har brukt dagen til å shoppe og ligge på stranda. Det ble ikke så mye soling i dag, siden det brått begynte å blåse mye, så sandet festet seg til solkremen. Bah! Senere i kveld skal vi ut på byen, så det blir nok gøy! Vi hadde egentlig planer om å gå ut i går også, men siden det var umulig å vekke Vic, ble vi hjemme. Hehe.
I natt hadde jeg skreket ut: "Det er lett å finne seg venner, bare man ser i skolekatalogen" herregud, hva driver jeg med liksom. Haha. Jeg hadde også en fryktelig drøm i natt. Jeg drømte at jeg hadde drept mange som jeg kjente, også oppdaget mamma meg og sa: "Jeg synes du kan gi deg med det du holder på med, for jeg har skjønt det, ettersom du gir alle eiendelene deres i julegave til meg" Sykt ass. Jeg er i hvertfall i en helt annen verden når jeg sover!
Nå skal jeg legge meg ned på senga og slappe av litt, også blogges vi senere!

Ingen kommentarer: