mandag 28. juli 2008

Båttur

I dag har vi vært hele dagen ute med båten til Jonas, Gjeldfri (haha). Vi tok en tur til der mamma og pappa var ute med båten sammen med foreldrene til Jonas. Kos! Her i vi ut i båten med mine blodharrye fake Ray Bans, men de er utrolig behagelige å ha på seg da. Utrolig nok. Faktisk bedre enn de ekte som jeg har, tricky!
Soling ble det også en del av, og for en gangs skyld badet jeg en del, noe jeg egentlig ikke er så glad i å gjøre i Norge. Jeg merker nå at jeg er dritt lei varme etter to uker i varme strøk + supervarmt her hjemme også. Bajs. Føler virkelig for litt væromslag nå, eller i hvertfall litt overskyet vær, for jeg orker ikke mere soling. Brunfarge har sluttet å bry meg også, så nå kan bare skyene komme. Nå skal jeg til å legge meg, for i morgen skal jeg ut til Charlotte i Sponvika som jeg nesten ikke har sett siden Kreta, så det blir kos. Natta!

Ingen kommentarer: