søndag 13. juli 2008

Oppfølgere


Nå er jeg hjemme etter vår lille tur i byen, veldig koselig. Siden jeg ikke er så trøtt nå, men ikke har noe å gjøre, tenker jeg å slå meg ned i senga og se på noen episoder av Grey's Anatomy. Jeg har ikke sett ferdig sesong tre enda, så jeg må få gjort ferdig det før jeg kjøper meg alle episodene av Sex and the City. Gleder meg skikkelig til å se alle episodene helt fra førsten av, ettersom filmen var så utrolig bra. Det skal visst muligens komme en oppfølger, så vi får håpe den blir like bra, men av en eller annen grunn liker jeg ikke at det kommer en nummer to, for det blir lissom aldri det samme som den første. Jeg synes hvertfall alltid orginalen er den beste. Feks som Grease 1 og 2 (ikke at jeg har sett nr 2. hehe), men allikevel blir det ikke helt det samme. Grease er Grease uannsett, og da kan det ikke komme en oppfølger å tro den er like bra. Det samme også med Shrek, Nemo, osv osv. Jeg synes i hvertfall at det ikke blir det samme! Men nå skal jeg se ferdig yndlingsserien min, så høres vi i morgen.

Hejhej!

Ingen kommentarer: