mandag 28. juli 2008

Grebbestad

I dag når jeg var i Sponvika hos Charlotte fant vi ut at det var såpass varmt, at vi fant ut nat vi skulle ta bilen til Grebbestad til en forandring. Det er ca en times kjøring fra der hun bor, men vi var allikevel ikke lenger en time der(!) hehe. Senere på kvelden grillet vi sammen med Kristine, Oda og Ida, veldig koselig. Charlotte med den stygge katten hun passet for søskenbarnet sitt og som klorte opp armene mine. Katter er et av de dyrene jeg misliker mest her i verden, kan virkelig ikke fordra dem!
Æsj, Sverige kan ikke helt det der med pølser, men er man sulten så er man sulten. Her om dagen tenkte jeg på at jeg ikke hadde spist pølser siden helt i førsten av juni, og i dag når jeg først skulle spise det, så spiste jeg faktisk fire stk i løpet av dagen(!).. Så nå er jeg litt lei igjen. hehe.
Sponvika, der Charlotte har et hus. Utrolig koselig sted er det i hvertfall!

Ingen kommentarer: