lørdag 28. juni 2008

Kreta

Forst naa har jeg faatt muligheten til aa komme meg i naerheten av en datamaskin, men saa jeg har litt aa fortelle. Naar vi hadde skjekket inn paa flyplassen og vi hadde gaatt inn der man ikke kan komme ut igjen, fant jeg ut at jeg hadde glemt mobiltelefonen min igjen i bilen og pappa hadde allerede kjoert sin vei. Jeg skjoenner virkelig ikke hvordan det er mulig?! Saa jeg har ikke hatt noe saerlig kontakt med omverdenen foer i gaar. Men men, jeg faar den heldigvis tilbake paa mandag, siden moren til Jonas skal nedover til samme sted som oss, og da tar hun den med til meg.
Ellers har vi bare ligger og latet oss paa stranden paa dagen og paa kveldene spist god mat og kost oss. Vi merker godt hvor slitne vi er etter en dag paa stranden, saa dette blir ikke noen festeferie, noe som i og for seg er like greit.
I gaar fikk jeg noen helt syke stikk paa beina mine, saa jeg maatte stikke innom et apotek hvor jeg fikk en salve med antibiotika i, saa faar satse paa at dette funker! hehe. Akkurat naa har vi vaert ute og tatt en drink og jeg benyttet da anledningen til aa sjekke om datamaskinen var ledig naar de andre spilte kort. Datamaskinen har vaert opptatt hver gang jeg har sjekket. Siden det blir litt daarlig med updates denne uken, skal det nok bli bra naar jeg kommer hjem igjen!
Jeg lover aa oppdatere litt senere i uken igjen, men naa venter jentene paa meg.
Hejhej!

Ingen kommentarer: