søndag 17. august 2008

Back to School


Meg på klassetur når jeg var liten.

I dag var jeg først hos Karina og farget håret til Jonas. Han fikk panikk med en gang, siden det så helt rødt ut, men det ordnet seg etterhvert. Tror jeg.. Haha. Senere dro jeg og Karina til Dolly Dimples og spiste litt. Pizzaen vi bestilte hadde da en pizzasaus som var slik at den var helt supervarm, og med min flaks denne uken, klarte jeg å brenne meg inne i hele munnen. Bah. Jeg har rett og slett ganske uflaks denne uka; først kneet og den ødelagte buksa, forkjølelsen som jeg ble smittet av Charlotte og pizzasausen i dag. Føler meg egentlig litt hypokonder nå, men jeg har faktisk litt vondt. Hehe.

Senere dro vi til Charlotte hvos vi så på filmen Step Up, men jeg klarte som vanlig å sovne midt i filmen, men den virka bra de delene jeg så!

I morgen er det første skoledag, og jeg vet ikke om jeg skal grue meg eller ikke. Som den nerden jeg er, liker jeg skolen, men ikke prøvene. Så jeg tror det kan bli koselig å se alle igjen, det er bare at jeg har lite ork til prøver. Men det er jo også en del av å gå på skolen. Av en eller annen grunn liker jeg å vite hva jeg skal ha på meg første skoledag også, har alltid følt at det er litt stas, men i år har jeg ikke kjøpt noe. Jeg får satse på at jeg får lett frem noe fra skapet.

Vi blogges!

Ingen kommentarer: