søndag 31. august 2008

Lekser, rot og russetid

Ingen ting er som å sove lenge på søndagene. Slik som i dag sov jeg til 12:15, noe jeg ikke har gjort på kjempelenge. Nå venter jeg på at eggene mine skal bli kokt ferdig, slik at jeg får en skikkelig frokost også.
Senere skal jeg gjøre unna litt lekser jeg ikke fikk gjort når jeg var på ekskursjon + litt diverse rydding på rommet mitt. Jeg skjønner ikke hvorfor det blir så rotete her hele tiden jeg. Det er i grunn bare mitt rom som er rotete i hele huset også, så det er bare meg som gjør det. Hvorfor er familien min så ryddig?.. For det er ikke jeg. Eller jeg liker at det er rent og pent, men jeg klarer ikke å holde det i orden. Denne t-skjrota og cardiganen kjøpte jeg meg i Moss i går. Egentlig hadde jeg planer om en ullgenser, men jeg fant rett og slett ingen ting. På Gina var det bare kjoler som var fint, noe jeg ikke trenger, så det var litt nedtur. Charlotte kjøpte seg en helt sinnsykt fin skinnkjole!
Nå skal jeg i alle fall dusjes og bli ren, før jeg gjør lekser, for så å dra på et lite ruddemøte. Vi trenger å få litt orden på sakene merker jeg. Alt blir liksom litt kaos når fem jenter bare prater rundt til hverandre uten å bli enige om noe som helst. Det fpr meg egentlig til å tenke på at jeg skal kjøpe meg russeklær i dag, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe ennå. Hm.

Ingen kommentarer: