fredag 8. august 2008

Mine favorittbutikker

  1. Diesel har utrolig mye kule klær som er særegne og tidlig ute med mote som får andre merker har. Det er alltid like gøy å stikke innom en av butikkene for å se hva som er nytt, og som regel er det alltid noe fint å finne. Min favotirr Dieselbutikk må bli den i Biblioteksgatan i Stockholm. Der kjøpte jeg et fint og skjørt og belte som jeg fortsatt elsker!
  2. Sephora er det parfymeriet som har mest utvalg av det aller meste. Ikke det at jeg har kjøpt så mye der, men jeg elsker å bare gå rundt å se på så mye rart de har i timesvis. Beste kjøp der er BHen man bare klistrer på puppene slik at den ikke synes.
  3. Gina Tricot har mye fines klær til en billig penge. Kvaliteten er heller ikke så aller verst, og hver gang jeg er innom er det alltid noe å finne. Selvom de er billige er de ikke kjedelige og det er mye trendy å finne.
  4. BikBok er en periode butikk som jeg kaller det. I perioder er det mye fint, andre ganger ikke. Kvaliteten kan til tider være litt dårlig, men allikevel er det en god del fint å finne. Enkelte av butikkene fører også andre kjente merker, noe som gjør det lett å kombinere både billig og dyrt.
  5. Filippa K har mye stilrene klær med enkle snitt. Merket har vært flinke til å ikke få klærne til å virke kjedelige selvom de er simple. Jeg som ikke er så glad i glitter og stas, fungerer dette perfekt. Dette er tidløse klær som man vil like i mange år, bare man finner de rette.

Ingen kommentarer: