tirsdag 26. august 2008

Pakke

Enda en dag er omme og jeg skal atter en gang gå og legge meg. Treningen i dag var skikkelig slitsom, så nå er jeg helt stiv i lårene og går rundt i huset som en gammel ku. I morgen begynner jeg ikke før klokken kvart på ti, så jeg kan sove lenge. Vi reiser videre til Bøenseter klokken tolv, så det blir dårlig med blogging frem til fredag. Det er ikke internett der og mulig det heller ikke er dekning på mobilen, så tror jeg kommer til å føle meg litt borte de neste dagene. Alt er litt kaos her nå, og jeg gruer meg faktisk allerede litt til å sove i sovepose i to netter. Bah. Men hva gjør man vel ikke for skolen.
Jeg regner med å ta en tur innom datamaskinen før skolen i morgen. God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Savner deg småen. Kom deg hjem :D
Nå er pakken fikset og vi er klare for imorgen! woho.
Glad i deg.<3

Anonym sa...

Men nå er jeg jo hjemme, og vi skal leke i morgen:D hyperakt!