tirsdag 19. august 2008

En dag med altfor lite tid


Ingen ting er som å bruke ransel på skolen. Det er rett og slett det verste jeg vet, men hva ellers skal man gjøre når man får vondt i rygge av veske? Dette er i hvertfall min fra Bergans, fjorårets modell.

Allerede fra morgenen i dag var det stress. Bilen ville brått ikke starte, så jeg kom da selvfølgelig litt for sent til første skoledag. Bra! Det har brått blitt innført en masse regler om at man må ta igjen timer dersom man går glipp av dem osv, noe som jeg aldri i verden tror kommer til å bli gjennomført, men uannsett frustrerende. Timeplanen min er helt super og jeg har bare fått gode lærere, noe jeg er kjempeglad for.

Etter skolen var jeg hos Charlotte og farget håret hennes. Mulig det ble litt vel lyst, men tror det ordner seg når det blir vasket litt. Hehe! Jeg var også ute på en liten powerwalk med Christian Fredrik, som det egentlig er utrolig lenge siden jeg har sett, så det var hyggelig å se han igjen.

Jeg fikk ikke en gang kommet meg hjem før Daniel og Henrik kom kjørende. Vi skulle visst hjem til Charlotte og se film, så jeg har rett og slett ikke vært hjemme før nå. Jeg hadde egentlig sett for meg en kort skoledag og mye meg-tid hjemme, men slik ble det altså ikke. Koselig dag har det uannsett vært.

Nå skal jeg legge meg til å sove, klar til atter en ny dag på skolen. I morgen begynner jeg allerede klokken åtte, så på tide med litt søv nå. God natt!

Ingen kommentarer: