lørdag 16. august 2008

Ny layout


Jeg følte at bloggen trengte litt forandring i dag, så jeg endret fargen til rosa i stedet for grønn. Før har jeg alltid ansett rosa som en "berte-farge", men nå synes jeg den er kul. Jeg føler at jeg trenger litt hjelp til det der med layout, for jeg fåt ikke helt til dette med HTML-koder. Det funker liksom bra når jeg var yngre og holdt på med piczo, men den tiden er forbi. Så hvis du har ork og er supersnill, kunne du kanskje hjulpet meg litt...? Hehe.Jeg er fortsatt like forkjølet om ikke verre, så noen trening blir det ikke på meg i dag. Jeg skal en tur til byen med Emilie, Malin og Karina, egentlig bare for å ha noe å gjøre.

Jeg vil også benytte anledningen til å gratulere Madonna med 50årsdagen. Gud så gammel hun har blitt, hun ser jo egentlig ikke eldre ut enn 35 år! Sykt.

Nå skal jeg ordne meg litt, så jeg ikke ser helt snørrete og grusom ut. Det er hvertfall slik jeg føler det nå, nydusjen, men uten sminke. Jeg synes egentlig det er sinnsykt kjedelig å sminke meg, men jeg har ikke akkurat utseende som man kan gå uten sminke. De som har det er virkelig heldige!

Ingen kommentarer: