fredag 8. august 2008

Hjemme!


Jeg har ikke hatt internett siden i går ettermiddag, så har ikke fått blogget før nå. Ikke at jeg har vært hjemme før når heller, siden jeg har jobbet hele dagen. Etter jobb ble jeg med mammaen min ut og handlet litt og det endte med at jeg fikk meg en blå trenings t-skjorte, en kalender og en film. Filmen, eller egentlig filmene var Dresden og Attentatet mot Hitler som begge er veldig bra filmer og til prisen av en! Skoledagbok fikk jeg brått veldig lyst på i går etter at jeg så Malin hadde kjøpt seg en. Kjekk er den også, ettersom jeg ikke har noe annet sted å skrive opp jobb osv på telefonen min, og det går strømmen ut rett som det er!

I kveld skal jeg på House med Karina og spise litt junkfood! Føler for en slapp kveld i kveld, for jeg er litt sliten. Merker at det har blitt litt vel mye jobbing de siste dagene i tillegg til at jeg også skal jobbe i morgen.

Jeg hadde egentlig planer om å ta en tur på Spenst i dag også, men tiden strekker virkelig ikke til for tiden. Men det får heller bare være. Neste uke skal jeg heldigvis bare jobbe en dag, så da blir det litt tid til meg selv. Får bare håpe det ikke blir for kjedelig..?

Ingen kommentarer: