mandag 25. august 2008

Russ.no


Ansiktet er rødsprengt og leggene verker, altså jeg har vært ute og løpt igjen. Nå gjør jeg alt jeg kan for å få gode resultater på 3000-meterstesten, så får vi bare se hva resultatet blir. Jeg har fått øånt meg en litt bedre bok om norges planter, slik at klassifiseringen av planter skal gå litt lettere.

Jeg kunne virkelig ønske at døgnet hadde flere timer, for i dag strekker de virkelig ikke til. Jeg føler at jeg har tusenvis av ting jeg skulle ha gjort, emn rekker det ikke. Jeg er som et barn som må ha typ åtte til ti timers søvn for å orke skolen og trening, så det å legge seg noe senere enn elleve, funker dårlig.

I morgen skal jeg på et foredrag om Holberg og opplegget rundt det, så det kan bli en litt greit avveksling til de vanlige skoletimene. I midttimen er det også klart for russemøte, så jeg får virkelig håpe at jeg rekker det, slik at også jeg får prøvd hvilken russebukse jeg skal ha. Ångående det så får jeg ikke til å bli medlem på russ.no. Er det bare jeg som har det problemet? For når jeg skal få en kode tilsendt til telefonen min, så kommer den aldri. Bah.

Nå skal jeg se ferdig Girlicious, for så å legge meg. Vi blogges i morgen!

Ingen kommentarer: