torsdag 21. august 2008

Jeg er sulten

Det er dags for middag igjen, og jeg har det problemet at jeg må lage den selv. Jeg så en reklame fra Matprat i går som viste noe som het PitaPizza som så dødsdigg ut. Men problemet er om jeg skal gidde å dra til butikken for å kjøpe mozarellaost. Tror jeg begynner å bli litt lat. Hehe, jeg må i hvertfall ta meg et tak i nakken og jeg skal fortsette slik.

Her her i alle fall oppskriften hvis ikke DU vet hva du skal spise til middag i dag.
Ingredienser
50 g biffkjøtt i strimler
2 stk. pitabrød
¼ boks hakkede hermetiske tomater med oregano og basilikum
¼ stk. rødløk
0,13 pk. ruccula
25 g fersk mozzarella
Slik gjør du:
1. Bre en til to spiseskjeer hermetiske tomater ut over hvert pitabrød.
2. Legg på løkringer, ost og biffstrimler. Stek pizzaen på 225 °C i ca. 10 minutter. Legg salat på toppen av hver pitapizza rett før servering.

Ingen kommentarer: