søndag 10. august 2008

Gamle tegninger


Når pappa ryddet litt i noen permer i stad, fant han en hel perm full at tegninger jeg hadde tegnet. Så mye rart jeg har laget, men denne tegningen var morsomst. Der har jeg av en eller annen grunn tegnet meg, Jonas, mamma og pappa. Haha.

Jeg fant også en historie jeg hadde skrevet: "Flyte til Disny-lan Paris. Parys vile jeg bo i slot med vakre røde rose. Belomster så vakre med Christian Fredrik med Linn på besøk. De var veldi kosli og de var mye belomster og jeg hade globus så lyste i mage farger. Jeg bor samens med Jannicke de var veldig kosli jeg var prinsesse. 2000 år eter jeg bode men de kune være lit trist men mi katt døde da ble jeg veldi læj mæj. Jeg var død. Skrevet av Saandra Therese Nilsen".

Jeg vil nesten anse meg selv som en kommende forfatter med disse flotte skrivekunnskapene. Det er godt man lærer gjennom årene!

Ingen kommentarer: