tirsdag 19. august 2008

Vero Moda

Nå har jeg fått så altfor nok av Vero Moda. Jeg klarer virkelig ikke å holde meg mer og nå skal jeg boikotte klærne deres. For det første kjøpte jeg en genser der som jeg syntes var ganske søt, og etter kun en vask var en helt skeiv og rar, men jeg tenkte at jeg ikke gadd å bytte den ettersom den bare kostet 130 + at jeg hadde kjøpt den i Sverige.
For det andre kjøpte moren min en lilla tunika der for noen uker siden, men når hun hadde hatt den på seg var hun helt lilla over hele kroppen - den hadde altså farget av! Det hadde hun ikke stt med en gang, så det hvite sengetøyet var ikke lenger hvitt når hun våknet.
For det tredje så hadde moren min kjøpt enda en topp (jeg forstår ikke at hun gadd med tanke på hva som hadde skjedd med den forrige toppen, men ok). Den var helt skeiv i halsen, så hun bestemte seg for å bytte den. I butikken sa de at de så at den var skeiv, men ikke kunne gjøre noe med det, siden hun ikke hadde med seg kvitteringen. Men det er da vel ikke så uvanlig å kaste kvitteringen når man vet man skal ha varen? Mamma ble irritert, og bad jenta i kassa om å snakka med sjefen sin eller noe liknende, men da sa hun rett ut; at det gadd hun ikke. Hva slags service er dette da? Jeg merker i hvertfall at jeg blir irritert, så jeg har nå bestemt meg for å boikotte hele Vero Moda. Ikke at jeg handler så mye der, men allikevel.
In your face!

Ingen kommentarer: