lørdag 23. august 2008

Blue nails


Nå virker endelig min stasjonære PC som den skal igjen. Jeg hater egentlig å sitte på bærbar, og det har jeg nå gjort i snart en uke. Men nå er alt på plass og PhotoShop er også installert, så dette blir knall! For øyeblikket lakkerer jeg neglene mine blå. Jeg bare elsker den negllakken, generelt også neglakkene fra Chanel. De sitter godt og har mange utrolig fine farger.

Om ikke lenge kommer Karina og henter meg og vi skal spise middag og ordne oss hos Charlotte. Senere skal vi på vors hos Adriane og så får vi se hva videre kvelden vil bringe. Jeg føler at jeg ikke er helt i partyhumør, men man skal jo aldri si aldri. Hva jeg skal ha på meg vet jeg heller ikke. Jeg føler at jeg har lyst til å ha på meg leopardstrømper, men lurer på om det blir litt vel horete. Hehe. Noe finner jeg vel frem i skapet, men men.

Ingen kommentarer: