søndag 10. august 2008

Wild night

I går ble det i grunn en ganske spesiell natt på byen. Uff, først var vi på Dragen Pub, rett og slett et ganske så slumt sted, men morsomt var det da. Jeg og Malin ble egentlig satt opp til å synge karaoke, men neida, da skulle de brått slutte, så da gikk det ikke. Det ble ikke så sent på meg. Jeg tok taxi sammen med mamma og pappa hjem i tretiden, noe som egentlig var like greit. Merket at jeg hadde jobbet ganske mye denne uken, så var godt å kunne komme hjem i senga mi. Jeg og Jonas på vorset, som var ganske så koselig. Av en eller annen grunn hadde jeg en trang til å vise en del triks. (haha). Blant annet et karatespark som jeg stadig vekk viste frem og noe som heter "reka", som endte med at jeg sparket hunden til Malin, Lucky, og da fant jeg ut at jeg måtte slutte.
Oscar og Malin. Dette var faktisk første gang jeg møtte Oscar, men veldig hyggelig gutt synes nå jeg!


Ingen kommentarer: