lørdag 16. august 2008

Forkjølet


I dag har det rett og slett vært en dag som bare har sust forbi! Først var jeg på jobb fra ti til halv seks og etter det var jeg hjemme en stund før jeg bestemte meg for å dra ut en tur igjen. Jeg fant ut at jeg ikke hadde kjøpt inn noen nye kladdebøker, og at jeg ikke gadd å styre med det når skolen allerede har begynt. Jeg hadde også egentlig planer om å kjøpe en bok jeg hadde sett på togstasjonen med litt tips og triks til min versjon av photoshop, men da var dette da selvfølgelig til Photoshop Elements 6.0, så det kunne jeg da bare glemme. Litt nedtur egentlig. Men men, senere dro jeg ut med Karina og kjøpte en pizza på House og satt hjemme resten av kvelden.

Nå har jeg også blitt skikkelig forkjølet. Bare sånn brått over natten, så det er litt kjipt. Men nå har jeg spist to paracet og nesespayen står klar ved siden av meg, så satser på å bli bedre ganske raskt. Det er bare det verste jeg vet. Og jeg som hadde tenkt å begynne med intervalltrening i morgen, men det tror jeg nesten at jeg må stå over, men man skal aldri si aldri, for brått er jeg kanskje bedre. Det er lov å håpe i hvertfall. Hehe!

Siden jeg ikke har så veldig mye viktig å foreta meg i morgen på dagen, får jeg satser på litt mer blogging. Jeg føler at jeg har vært litt slapp, men det har ikke vært så mye å informere om heller, så kanskje like greit.

Nå skal jeg hoppe til køys og lese litt i boken Beatles som jeg føler at jeg ALDRI blir ferdig med. Har typ holdt på med den siden midten av juli, og nå er jeg derfor litt lei.

Good night!

Ingen kommentarer: