tirsdag 19. august 2008

Partybriller


Meg med partybrillene på!

Gah, for et vær. Jeg skulle akkurat til å sette meg på scooteren for å kjøre hjem på skolen også regnet det. Jeg ble da helt kliss bløt over hele meg. Jeg hadde da ikke sett for meg regn på morgenen som når sola skinnte, men slik ble det. De åtte timene på skolen i dag på fløy av sted, noe som var skikkelig deilig. Alle timene var helt supre, så jeg kan tro dette blir et supert år.

Jeg har fått låne partybrillene til Jørgen i dag, så får satse på at jeg drar mye gutter med dem! hehe.

I dag har jeg faktisk litt lekser jeg skal gjøre, som jeg ikke har hatt på over to måneder. Nesten litt uvandt, men det er skjerpings dette året. Jeg hadde egentlig planer om å gå ut og plukke blomster til objektsamlingen min også, men sidne det regner, tror jeg ikke det funker så bra. Tror jeg bør få opp farten litt, slik at jeg ikke ender opp uten noen ting.

Ingen kommentarer: