søndag 24. august 2008

Teite lånekassen


I stad var jeg i gang og skulle skrive søknaden for utstyrsstipendet, og logget meg derfor inn på dinside.no, siden det stod i søknaden at jeg kunne søke der i stedet for å gjøre det på papiret. Og når jeg kommer inn og finner ut hvor jeg skal gå videre, så blir det slengt opp foran meg at det ikke går og at må levere papirer til skolen. Hvor vanskelig er det egentlig? Jeg merket i alle fall at jeg ble litt sur, siden det er så tungvindt å sitte og skrive for hånd. Men nå er det gjort i hvertfall og det hele er ute av verden, men jeg syntes det fortjente et eget innlegg, siden det er en såpass stor tabbe med tanke på hvor "stort" lånekassen er.

Men jeg er da allikevel glad for de 820kr jeg får uten å ha gjort en eneste ting for dem!

Ingen kommentarer: