fredag 29. august 2008

Jeg er sliten, ekkel og møkkete

Jeg er endelig hjemme med kroppen full av myggstikk og er møkkete. Det har i og for seg vært en koselig tur med mange hyggelige mennesker, men jeg føler at jeg har fått en altfor stor dose med natur. I går gikk vi en tur på fire timer og et kvarter i urskog, altså uten noen form for sti, så det var relativt kjedelig. Ellers har vi benyttet tiden til å drive med en del feltarbeid, som det var ganske mye jobb med. Men nå er jeg i alle fall hjemme i senga mi og jeg vet nå at jeg hater utedo og at det ikke var dusj der.
I dag skal jeg bli så ren som jeg aldri har blitt før og etter det skal jeg ta litt sol, for brunfargen fra sommeren har begynt å gå bort. Det skal ikke mye til før man ser litt freshere ut, brunfarge hjelper i alle fall ganske bra. Senere skal jeg i bursdag til Caroline, men jeg skal kjøre i kveld, siden jeg ikke er i noe voldsomt partyhumør. Det merkes at jeg har sovet på et stabbur i to døgn og vandret rundt i skog og mark altfor lenge - så det blir en rolig kveld på meg.

Ingen kommentarer: