fredag 22. august 2008

Helg

Endelig er det helg og jeg er av en eller annen grunn, faktisk litt sliten etter uken som har vært. Jeg har egentlig planer om en liten treningsøkt i dag, siden jeg av en eller annen grunn har fått for meg at vi skal ut på en skikkelig løpetur de to første timene på mandag. Bah. Løping er virkelig det verste jeg vet, men det er det eneste som fungerer for at jeg skal få bedre kondisjon. Jeg liker egentlig best å løfte vekter, men jeg føler virkelig ikke for å se ut som en boler, så derfor må jeg løpe litt i tillegg.
Men først og fremst skal jeg slenge meg ned på sofaen og slappe av litt og sjekke ut hvordan blogg.no fungerer. Jeg vurderer å bytte fra blogspot, fordi hele opplegget virker litt lettere enn det jeg driver med nå. Man kan også designe sine egne layouter mye enklere enn på blogspot, siden man er nødt til å bruke html-koder, noe jeg ikke har så mye peiling på. Men vi får se, det vil uannsett bli liggende på www.sandra.no, så det blir heldigvis ingen forandringer der.

Ingen kommentarer: